Pracownicy

Przedsiębiorstwo EKOLOT jest wydzielonym Zakładem na własnym rozrachunku ekonomiczno-finansowym.

Dyrektor Zakładu: Henryk Słowik

Jest odpowiedzialny za całokształt funkcjonowania Zakładu, marketing i zaopatrzenie.

Główny Konstruktor: Jerzy Krawczyk

Wiek - 62 lata, absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Budowy Statków Powietrznych. Staż pracy w zawodzie 35 lat. Początkowo pracował w Biurze Konstrukcyjnym w Mielcu, gdzie uczestniczył w pracach nad projektami M-15, M-17, M-18 i pierwszą wersją IRYDY (prace przy podwoziu samolotu szkolno - bojowego). Kolejnym miejscem pracy była Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Krośnie, gdzie samodzielnie skonstruował swój pierwszy model samolotu klasy ULM, niestety z przyczyn ekonomicznych nie wdrożony do produkcji. Jest również autorem projektu PUCHATEK - dwumiejscowy szkolny szybowiec, certyfikowany w Australii, USA, Anglii, Rosji, b. Jugosławii.

Kolejne projekty powstawały już w ramach EKOLOT. Były to:

JK-05 Junior - dwumiejscowy górnopłat klasy ULM
JK-05 L Junior - dwumiejscowy górnopłat klasy ULM
KR-01A Elf - jednomiejscowy samolot klasy ULM
KR-030 Topaz - wolnonośny górnopłat klasy ULM
w stadium projektu znajduje się JK-04, dolnopłat klasy ULM

Przedsiębiorstwo EKOLOT jest wydzielonym Zakładem na własnym rozrachunku ekonomiczno-finansowym.

Dyrektor Zakładu: Henryk Słowik

Jest odpowiedzialny za całokształt funkcjonowania Zakładu, marketing i zaopatrzenie.

Główny Konstruktor: Jerzy Krawczyk

Wiek – 62 lata, absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydział Budowy Statków Powietrznych. Staż pracy w zawodzie 35 lat. Początkowo pracował w Biurze Konstrukcyjnym w Mielcu, gdzie uczestniczył w pracach nad projektami M-15, M-17, M-18 i pierwszą wersją IRYDY (prace przy podwoziu samolotu szkolno – bojowego). Kolejnym miejscem pracy była Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Krośnie, gdzie samodzielnie skonstruował swój pierwszy model samolotu klasy ULM, niestety z przyczyn ekonomicznych nie wdrożony do produkcji. Jest również autorem projektu PUCHATEK – dwumiejscowy szkolny szybowiec, certyfikowany w Australii, USA, Anglii, Rosji, b. Jugosławii.

Kolejne projekty powstawały już w ramach EKOLOT. Były to:

JK-05 Junior – dwumiejscowy górnopłat klasy ULM
JK-05 L Junior – dwumiejscowy górnopłat klasy ULM
KR-01A Elf – jednomiejscowy samolot klasy ULM
KR-030 Topaz – wolnonośny górnopłat klasy ULM
w stadium projektu znajduje się JK-04, dolnopłat klasy ULM